طرح یسنا دیگه نمی‌دن این ماهی؟؟

#پوشک
#کهوارع
#بچه

۴ پاسخ

من توی بهمن دوبار گرفتم نمی‌دونم چرا
یه بار یکم یه بارم ۱۵ ام
یه بار باز یکم اسفند

چرامیدن ولی واسه ما حدودای۱۲یا۱۳دهم اینا فعال میشد هرماه

فعلا ک ندادن

نمیدونم عزیزم

سوال های مرتبط