خانما یه سوال
آیا همه ی اونایی که دوقلو دارن و سرکلاژ میکنن!

۵ پاسخ

طول سرویکست دوازده هفته چک‌کن با سونو داخلی اگه زیر 38
بود حتما حتما دوهفته ای یبار باسونو‌داخلی چک‌کن واکه داشت کم میشد حتی اگه بالا بود بازم سرکلاژ کن .
نمیخام نگرانن کنم فقط چون دوست می میخام راهنماییت کنم الان گهواره پر شده از مادرایی که یهو سرویکسشون نارسایی پیداکرده وسقط کردن دوهفته های بالا اصلا کم‌کاری نکن عزیزم حتی اگه دکتر بگه نه سرکلاژ نمیخای خودت بخا هردوهفته سه هفته یکبار باسونو داخلی سرویکس چک بشع و همیشه بیا اینجا بگو که دفعه قبل چند بود دفعه بعد چند شده تا راهنماییت کنیم

اصولا اره انجام میدن برای اطمینان چون تو دوقلو فشار به رحم زیاده ممکن تو هفته های بالاتر دهانه رحم باز بشه…

نه ربطی به یک قلو دو قلو نداره سرویکس نباید پایین بیاد باید استراحت کنی

نه عزیزدلم
من تا آخر سرویکسم ۳۱ بود و سرکلاژ هم نکردم
دکتر گفت زیر ۲۷

نه اگه طول سرویکست بالا باشه نیازی نیست ولی اکثرا انجام میدن خودمم هفته پیش انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌وسوم بارداری