یه قرص ژلوفن و یه دونه موز بخور
خوشگل کن خودتو لباس قشنگ بپوش
بچتو بزن زیر بغلت برو تو جمع و مهمونی
هم حالت عوض میشه هم تو اجتماع بودن خوبه
خیلییی رک بگو زیاد راحت نبود یا خیلی دوست نداره بیاد دیگه منم اذیتش نمیکنم
و خودت خوش بگذرون🥰
من جات بودم با کله میرفتم
شوهرمنم همینه
من ازخدامه نیاد
خودم با خاتوادم میرم
پریودیت هم ی قرص بخور خوب میسی
یه دوش بگیر یه مسکن بخور یه پد و شورت اضاف با یه دست لباس برا پسرت آماره کن
خوشکل کن خودت
وسعی کن موقعی بری ک همه مهمون ها رسیده باشن وقتی پرسیدن شوهرت کو با صدای رسا بگو زیاد اهل مهمونی و شلوغی نیس منم بش احترام میزارم و اذیتش نمیکنم دیگ همه میشنون و کسی نمیپرسع
میرفتم. چون وقتی میگی با فامیل خودشم اونطوره . اینم ی جور اخلاقه دیگه .
خوب خودت برو بگو مریض بود شوهرم یا سرکاره
تجربه منمیگه لباساتو بپوش و برو خوش بگذرون…
برو چرا از جو خانوادگی دور بشی حالم عوض میشه از پریودیت هم یادت میره 😅چیزی گفتن بگو تو جمع خودمونی راحت نیست گفتن موذب نشین همین ..
ببین شوهر من قنادی کار میکنه من از روزی که یادمه همه مهمونی های عیدو تنها میرفتم حتی خونه خانواده و فامیلای شوهرم دیگه یه بار دوبار نیست که من خودمو حبس کنم تو خونه
عزیزم حالا که همسرت اخلاقش اینه خودت برو هر کی هم پرسید بدون دروغ یا رودروایسی بگو اخلاق همسرم اینه و خیلی اهل شلوغی و رفت و آمد نیست چه اشکال داره بزار بدونن
بعدشم خودت برو اصلا هم ناراحت نشو برو کلی کیف کن و برگرد
برو به مامانت بگو اخلاقش رو نمیدونی نمیتونم دعوا راه بندازم حتما برو
ول کن شوهرتو وقتی عادتش اینه و نمیاد
تو هم هرجا دوست داری خودت برو چرا خودتو محروم کنی
حالا هرکی هم سراغ گرفت ی بهونه بیار
حالا من شوهرم کارش ی جوریه خیلی وقتا نیست
من خودم همیشه مهمونیا رو میرم و میگم سرکاره دوست داشت بیاد ولی جور نشد و اینا
وقتی نمیاد چیکارکنی خواهر مطمئنن همشون از ایناخلاق شوهرت باخبرن
پس خودت برو با بچت خوش بگذرون
حتما برو مهمونی و با خانواده خودتون خوشحال باشید و شاد،کوچولوتون هم وبره مهمونی و بهش خوش میگذره،درونگرا بودن ربطی به مهمونی خونه اقوام درجه ۱ نرفتن نداره و مشکل همسرتون رو حتما از روانپزشک کمک بگیرید و ریشه ای حل کنید
نروقربون دلت برم.هرکاری ک آرومت میکنه همونو انجام بده. بنظرم حالا ک راحت نیستی خودت ی وقتی ک بقیه نیستن برو ب هرکدوم ک دلت خواست سربزن و برگرد
اول که با حرف سعی کن راضیش کنی اگه نشد با گریه
اگه نشد خودت تیپ بزن برو اگه کسی پرسید خیلی رک و قاطع بگو خوشش نمیاد بیاد
بچه رو بزار پيش باباش برو ب مهمونيت برس بيا،بدون بچه يكم راحت تره،شوهر منم خونه مادربزرگم هميشه شلوغه ٥شنبه جمعه ها نمياد ،من با بچم ميرن اونام ديگه عادت كردن،ولي عيد رو مياد ميشينه يه يكساعتي تبريك اينا ميگه
والا من بابام ازاین خصلت شوهرتو داشت ینی جشنی عیدی میشدمارو گوه دادهمش نمیومد ب ماکوفت میشد ما نمیرفتیم مامانم هی میگفت چون تونمیای منم نمیرم ولی الان بهش فک کنم کاااملا اشتبا میکرد ب ما بچهازهرمیشد
لباس قشنگ بپوش چیتان پیتان خودتو بچت بکن بروخوش بگذرون اونم بزار خونه کنترل تلوزیون بده دستش بگو بشین تی وی ببین تامن بیام
من درکت میکنم چون شوهر منم جای نمیره. همیشه تنها همه جا میرم
دیگه مجبورم
شوهرت وظیفش باید باهات بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.