ن اتفاقا تو پیام نوشته بود ب تمام مادران ایرانیاز اول فروردین میدن ننوشته اونایی ک از ۴۰۵زاییدن😂😂 ولی منکه باور نمیکنم اینا همش وعده وعید میدن همین یارانه رو دارن قط میکنن حالا بیان ب ما مادرا ماهی دو تمن بدن
اخه بچه های ما بچه نیستن
انگار قبل ۱۴۰۵ همه پولدارن
برا زایمان بعد ۴۰۵
برا فرزندانی که امروز به دنیا بیان توخود بیمارستان به صورت سیستمی کارت صادر میشه
برا ما نیس برا اونایی ک امسال زایمان میکنن
فقط بچهای ۴۰۵🥲
به کارت مادر یا پدر واریز میکنن به نظرتون؟
واریز کردن ؟؟
مگه شده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.