۷ پاسخ

قیمت قدیم پیدا کردم شورتی ولی نخریدم
اشتباه کردم؟؟

اره من میبندم

بله چرا نشه

منظورم مزيتهاش😁

پوشك شرتي با معمولي چه فرقي داره؟

آره من سایز ۴شرتی برای دخترم اندازه هست ۸کیلو وزنشه برای شما سایز پنج اندازه ی

من بستم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۳ ماهگی