سلام مامانا
سرلاک کدوم طعمش خوبه؟

۴ پاسخ

میگن گندمم‌و‌موز
دخترم برنجشو اصلا دوست نداشت خودم‌خوردم‌همه رو 😅

حریره بادام و گندم موز
فرنی برنج دخترم اصلا نخورد

میوه ایاش خیلیی خوشمزن

من به پسرام بیشتر گندم و موز و حریره بادام میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان جانیار مامان جانیار ۱ سالگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی