مامانا کدوم شیرخشک خوشمزه تره؟

۵ پاسخ

من قبلا بیومیل میدادم هم چرب بود برای وزن گیری عالی بود هم خوشمزه

من مزه نکردم بدم میاد اما شنیدم آپتامیل خوشمزس
من خودم نان میدم به پسرم

من تروویتال میدم خوشمزس

دوسه تاشو که خوردم نان خوشمزه تر بود

نان خوبه

سوال های مرتبط

مامان جو جو مامان جو جو ۱۷ ماهگی
مامان نفس طلا مامان نفس طلا ۲ سالگی
مامان جوجه خانم مامان جوجه خانم ۱ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد