کدوم شیر خشک خوش‌مزه تره

۷ پاسخ

بنظر من همه شیرخشک ها بدمزس🤣

ببلاک از همه خوشمزه تره بعدش آپتامیل پرونوترا

تروویتال ولی وزن دهی نداره

ببلاک....سوپرامیل

تروویتال دوست داشت میخورد بوی زخم هم نمیداد. دیگه گیر نمیاد. سوپرامیل گرفتم اینم دوس داره بوی زخم نمیده. فقط بد گیر میاد شانسم

من خشک وبدون اب نان خوردم بیومیل خوردم ببلاک خوردم ببلاک خوشمزه تر بود وهم خوشبو

نان خوبه

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان 🔥آتریسا🔥 مامان 🔥آتریسا🔥 ۱ سالگی
مامان نفس طلا مامان نفس طلا ۲ سالگی
مامان جوجه خانم مامان جوجه خانم ۱ سالگی