۵ پاسخ

اپتامیل

من نان میدم

اپتامیل میدادم از اول خوشمزه بود ولی پیدا نبود دیشب نان خریدم اینم خوشمزس شیرینه

اپتامیل خوشمزه تره ولی بچه من نان بهش اومد
من فقط روزی یک بار میدم

آپتامیل پیدا نمیشه که باز
هیچ جا نیست
من آپتامیل میدادم ،مجبور شدم نان بدم

سوال های مرتبط

مامان 💙قند عسل💙 مامان 💙قند عسل💙 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان جو جو مامان جو جو ۱۷ ماهگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی