شیرخشک نان یا آپتامیل؟

۵ پاسخ

نان خوبه

والا نان پیدا نمیشه

نان اپتامیل دادم همش بالامیاورد

از اول نان دادم و راضیم

معلومه ک آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان یـاسـمـن مامان یـاسـمـن ۱۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری