بستگی داره ب هرکی ی چیزی میسازه پسر من هم وزن تولدش کم بود هم شیر من کم و الکی بود از اون طرف هم ی زردی خیلی شدید داشت چهارتا شیرخشک عوض کردم هیچکدوم نساخت بهش ولی اپتامیل معجزه کرد هنوزم ک هنوز دارم میدمش واقعا برا من ک شد فرشته نجات از همه نظر عالیه بیشتر شبیح شیر مادر مکمل و اهن زیادی داره طعم و مزش خیلی خوبه وزن گیری خیلی خوبی داره
من هردو تاشو دادم نان یبوست کرد پسرمو اپتامیلم بدنبود اونم یبوست میکرد البته ماه چهارم اینا تست کردم بعد نه من کلا ببلاک ساده میدم راضیم بد نیست
والا من دیدم یه پرستار تو همین گهواره میگفت اپتامیل مصرف دارویی هست بیشتر گفت نان یا ببلاک بدین
بستگی داره کدومش بسازه آپتامیل معمولا حظمش راحته ولی،مثلا برای دختر من نان سنگین بود و اذیت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.