مامانا شیرخشک نان بهتره یا آپتامیل؟

۴ پاسخ

بستگی داره ب هرکی ی چیزی میسازه پسر من هم وزن تولدش کم بود هم شیر من کم و الکی بود از اون طرف هم ی زردی خیلی شدید داشت چهارتا شیرخشک عوض کردم هیچکدوم نساخت بهش ولی اپتامیل معجزه کرد هنوزم ک هنوز دارم میدمش واقعا برا من ک شد فرشته نجات از همه نظر عالیه بیشتر شبیح شیر مادر مکمل و اهن زیادی داره طعم و مزش خیلی خوبه وزن گیری خیلی خوبی داره

من هردو تاشو دادم نان یبوست کرد پسرمو اپتامیلم بدنبود اونم یبوست میکرد البته ماه چهارم اینا تست کردم بعد نه من کلا ببلاک ساده میدم راضیم بد نیست

والا من دیدم یه پرستار تو همین گهواره می‌گفت اپتامیل مصرف دارویی هست بیشتر گفت نان یا ببلاک بدین

بستگی داره کدومش بسازه آپتامیل معمولا حظمش راحته ولی،مثلا برای دختر من نان سنگین بود و اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری