۴ پاسخ

دلستر مالت بخور تلخ هست مارک هی دی نفخش کمه من میخورم فقط قوطی نباشه شیشه ایش رو بگیر

گازشو بگیر بخور

اره زیاد میکنه ولی نفخشو نمیدونم

دکتر به من گف اصلا نخور چون گاز داره برای کولیک اینا خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی