فقط در موارد خاص خوب نیست
اگر پزشک منع رابطه کرده باشه
وگرنه موردی نداره
اینو طی مطالعات زیادی که درموردش کردم بهت میگم
بارداری قبلیم ازاولش تا اخرش رابطه داشتم
مشکلی پیش نیومد
الانم دارم
من زدمهوش مصنوعی گفت چیزی ک باعث به وجود اومدن اون بجه شده مطمعن باش براش ضرریم نداره
فقط مطمعن باش ک عفونت فعال نداشته باشه
سه ماه اول اصلا اوکی نیست
سه ماه دوم بازم باید با جلوگیری اونم هفته ای دوبار رابطه
از هفته ۳۶ هرروز رابطه بدون جلوگیری برای نرم شدن دهانه رحم تا قبل اون کلا با جلوگیری باید باشه
من سر دخترم از اول تا ماه نهم رابطه داشتم و همیشه ابشو میریخت داخل و اتفاقی نیوفتاد ولی الان چون میگن پسر یکم بیشتر مراقبت و اینا میخواد کمتر رابطه داریم تاحالا دکترم نگفته اینکار مضر فقط رابطه زاد عمیق و خشن میدونم خطرناکه
من توی مقاله ها که خوندم تنها ضرری که نوشته بود عفونت اینا بود
نگران نباش چیزی نیس
ضرررر داره حتما باید جلوگیری کنی
بله اصلا خوب نیست باعث زایمان میشه
هیچ اشکالی ندارد
اره ضرر داره
اره عزیزممم
اتفاقا من از دکترم پرسیدم گفت که مشگلی نداره هر هفته ام رابطه دارم دکترم گفته فقط خشن نباشه
وااا معلومه که ضرر داره اینم پرسیدن داره؟😐
دکتر از اول بهت اجازه رابطه داد؟
من هنوز که هنوز رابطه ندارم
خوب نیست
من شنیدم میگن خوب نیست.یچیزی داخلشه ک برا جنین ضرر داره حالا بازم از دکترت بپرس
بله باعث انقباضات رحمی و زایمان زودرس میشه
آره بگو نریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.