نه اتفاقا حلیم خیلی خوبه بچه هم وزن میگیره اگر خونگی باشه که چه بهتر
عالیه من میخورم
نه خوبه.ولی تو ماهای اخر خیلی خوبه جنین وزن میگیره
نه دختر خیلیم خوبه
عزیزم تو بارداری فقط لب هویج دل و جیگر زعفرون دم کرده غلیظ خوب نیس اونم اگر هوس کردی شدید سه ماه اول سعی کن نخوری بعدشم خیلی کم در حدی ک هوست رفع شه زعفران هم توی برنج غذا یا جوجه زعفرانی مشکلی نیس فقط اینک ب مقدار زیاد دم کنی و بخوری مشکل داره بقیه چیزام بخور نوش جونت ولی در حد
نه عزیزم مقوی هم هست
نخیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.