منم چند روز پیش بیرون وایسادم لباسم ضخیم نبود کمر درد گرفتم ۲ روزم زیر دلم تیر میکشید شال بستم لباس گرم پوشیدم
فهمیدم از سرماعه سردیم شده بود شما هم احتمالا همین طوری شدی
من روز عید دوش آب گرم گرفته بودم و لباس نخی خنک پوشیدم چن سالت بعدش درد پری گرفتم شوهرم گفت سردیت میشه اینجوری میشی منم شال پشمی بستم شلوار گرم و رفتم تو رختخوابم دراز کشیدم دیگه شامم نپختم همسرم درست کرد یه یک ساعت بعدش خوب شدم
شاید کار سنگین انجام دادی فقط استراحت کن به پهلو چپ بخواب اگر شیاف پروژسترون داری استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.