۸ پاسخ

پسر منم ۱۰‌ماه داره و‌هنوز سبنه خیز میره ولی وروجکی شده

نشستن چی میشینه

به وقتش می‌ره عجله نکن

گوشی روشن کن کارتون بزار توش پیرمرد مهرلون نثلا دوس دارن بچه ها بزار یکم دور تر از خودش برای گوشی میان اکثرا

دختر منم نمیره

غلت میزنه؟؟

دختر منم نمیره

پسرمنم نمیره
بچه ها باهم متفاوتن مقایسه نکن به وقتش میره

سوال های مرتبط