مامانا واس بچه های ۴سالتون چ ویتامینایی میدین؟

۱۴ پاسخ

هیچی 😕

من هیچی نمیدم

آزمایش بردی ویتامین میدی یا سر خود میدی من آزمایش گرفتم خداروشکر همه چیش خوب بود فقط ویتامین دی کم بود اونم بهش میدم

من ازمایش گرفتم هم چیش اوکی بود خداراشکر فقط ویتامین دی بدنش کم بود دکتر براش نوشت یکماه استفاده کرد

اینو رو میدم. البته چون ویتامین دیش کمه دکتر براش نوشته

هیچی نمیدم

من مولتي ميدم و آهن

شبا اهن روزا ویتامین دی میدم

مولتی زینک سانستول و ویتامین دی

شربت زینک پلاس

دیگه هیچی با گوشت و میوه و...ویتامین هاشو آماده میکنیم

دی و اهن

سه روز در هفته مولتی ویتامین سانستول زینک پلاس
یک روز در هفته ویتامین دی ۱۰۰۰

شربت مولتی ویتامین قطره ویتامین دی و شربت آهن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندقی مامان مامان فندقی ۴ سالگی
مامان پسر قشنگم👩‍👦 مامان پسر قشنگم👩‍👦 ۴ سالگی