الان تا راه نیوفتادن اینطوری من خواهرزاده هم راه افتادن خوردن هی گم میکردن باید پیدا میکردی یا مینداختن زمین کثیف میشد خیلی سخته
پسر من فقط گرد قبول کرد
بنظرم اگه اذیتت نمیکنه نده
من خودمم البته پستونک دوس داشتم ولی بچم نگرفت ندادم دیگع
دیگه از الان نده بهش من از دکترش پرسیدم گفت تا شش ماهگیدیگه ترکش بده 😂😂
بده پستونک خیلی خوبه موقع خوابیدن اینا
پستونک خیلی خوبه آرامش میده بهشون
دختر من شبا همش وصل سینم بود نمیتونستم بخوابم از زمانی که پستونک دادم هم خودش راحت میخوابه هم من
دختر من ۶تا داره هنوزم میدم بگیره ولی نمیگیره اره خیلی قشنگ میخورن
منم اول ارتودنسی دادم اصلا نگرفت بادومی طرح اونت گرفتم براش خورد الان نباش ایقد جیق میزنه😂😂😂
دختر من هرنوع گرفتم نخورد کلا هم پستونک های گرون امتحان کردم الان شوهرم هردفعه میگه ۳میلیون پول پستونک دادی اخرشم هیچکدومو نگرفت😂
من اگه الارا میگرفت دیگه خدارو بنده نبود از بس همش میخواد مک بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.