خانوما ت هفته من دلپیچه و اسهال طبیعی ؟

۴ پاسخ

من خودم از ۸ هفتگی دارم

نه مشکلی نداره من ک خودم تا۱۲هفته ی پام سرویس بود ی پام تو تخت ۲۴ساعته بیرون روی داشتم فقط خودت مایعات بخور بدنت کم اب نشه

منم مثل شمام اما فکر نکنم مشکلی باشه

نمی‌دونم منم حالتش و دارم اما خودش و نه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد