۴ پاسخ

منم اسهال بعضی روزا دارم ، وقتی یه چیزی میخورم حالت دل پیچه میگیرم اما زود خوب میشم

اسهال بعضی وقتا هستم بعضی وقتا هم نه
ولی دلیچیه میگیرم

ببخش گلم یعنی دلدرد داری و اسهال؟

اره عزیزم کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری