۳ پاسخ

سیب و موز بخور ببین بهتر نمیشی

منم همش حس پریودی دارم

سلام خانم ها من هفته ۵ رفتم سونو گرافی گفتن ساک حاملگی ایجاد شده ولی جنین مشاهده نشد دقیقا از روز بعد سونو لکه بینی دارم گاهی کم میشه گاهی زیاد الان تقریبا دو روزه رنگش هم قهوه ای تیره ،لطفا راهنماییم کنین باید چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وششم بارداری