بچه ها اسهال‌ و دل‌پیچه گرفتم طبیعیه ؟ زیر دلمم سمت چپ تیر می‌کشه

۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم بخاطر هورمون هاست دکترت کیه؟

من خواب سردرد بی حالی زیاد دارم مشکلی که نیست

در اوایل بارداری اینجور میشی طبیعیه به شوهرت گفتی حامله ای 🥲

اره بخاطر هورمون ها بدن

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری