بچه هاباردارم یبوست دارم چیکارکنم چی بخورم؟

۱۰ پاسخ

سبزیجات. کاهو. الان ک فصل انجیر هست انجیر بخور عالیه.

آب زیااااد

انجیر

اولا خوراکی های ملین بخور وقتی رفتی دستشویی اصلا زور نزن فقط فوت کن تند تند بعد ارام ارام اینجوری به رحمتم فشار نمیاد راحتتر دفع میکنی

روغن زیتون بریز رو سالاد بخور

خاکشیر در آب بریز بخور

آلو بخارارو بپز بعد بخور.یا انجیره رو شب خیس کن تو آب یا گلاب صبح ناشتا بخوری بهتره یا دکتر برو برات شربت بنویسه.

انجیر بخور

گلابی هم خوبه

چیزای ملین بخور انجیر و آلو و غذاهای آبدار مایعات

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وششم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری