۳ پاسخ

من فقط توی بعضی از شیرینی ها و کیکها استفاده میکنم
بوش تیزه،هر غذایی نمیشه استفاده کرد

خیلی کم توی غذا باید بریزی در حد یه بار رنده کردن، همه شو نریزیا...بعدم یادت باشه زن باردار نباید اصلا بخوره...

یعنی چی؟من رنده میکنم همونجا تو هر غذا که بوام بریزم

سوال های مرتبط

مامان قلب خونمون مامان قلب خونمون ۴ سالگی