من فقط توی بعضی از شیرینی ها و کیکها استفاده میکنم
بوش تیزه،هر غذایی نمیشه استفاده کرد
خیلی کم توی غذا باید بریزی در حد یه بار رنده کردن، همه شو نریزیا...بعدم یادت باشه زن باردار نباید اصلا بخوره...
یعنی چی؟من رنده میکنم همونجا تو هر غذا که بوام بریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.