۱۰ پاسخ

شما که هفته امن هستی شکرخدا
من ۲۲ هفته طول سرویکسم از شما کمتر بود دهانه رحمم هم از شما بیشتر باز شده
نترس خیلیا با طول صفر هم تا هفته های بالا رفتن فقط استراحت کن درازبکش داروهاتو استفاده کن ان شالله به موقعش زایمان میکنی چیزی نمونده برای شما

حتما به دکترت نشون بده اگه دسترسی نداری هر شب شیاف واژینال بزار و اصلا کار نکن فقط دراز بکش و در حد دستشویی اونم فرنگی بلند شو

عزیزم خداتو شکر کن سرویکس ۲۲ من فانل هستم با سرویکس ۱۰ بعدش خیلیا از دوستانمون تو گهواره تو۲۸ هفته سرویکسشون صفر شده و ۳۸ تا ۳۹ هفته زایمان کردن، بایدددددد رعایت بشه خم راست اصلا نشو دستشویی فرنگی راه نرو، چون طول کمتر میشه داروهات سر ساعت استفاده کن من خودم سرکلاژی ام مطلق مطلق

این سونو که برا تاریخ ۹ اسفند هست 🤔🤔🤔

EDCچیه؟

منم دارم فقط استراحت مطلق تا زایمان

استراحت مطلق باش تا اخر بارداری

اخه چرا اینجوری شدم😭😭😭😭😭خیلی تا هفت ما خوب بود همه چی انقدر بده سونو؟؟؟ممکن زود زایمان کنم؟؟؟؟دکترم برای همین لابد امپول زود زده بهم نمیگه زایمان دارم😭😱😭😱

باید استراحت کنی خواهر

۲۲ شده فانلینگ هم داری،باید استراحت بشی تا آخره بارداری

سوال های مرتبط