۵ پاسخ

من فردا وقت سزارین دارم ولی دلم میخاست امروز بیاد

معاينه تحرکی فقط من همونشب زایمان کردم

من جدی نمیگرفتم میگفتن وارد فروردین بشم بعد بچه فروردینی بشه . دیگ امروزه رفتم تو ۳۹ هفته از فردا محلوسوراخ میکنم 😂😂🤦ماما همراه می‌گفت هیچی مثل پیاده روی سریع کیسه ابو پاره نمیکنه پیاده رویه تند کن تند تند راه برو .. رابطه هم گفت خوبه تاثیر داره ولی برای من والا تأثیر نداشت از ۶ ماهگی هفته ای یک بار رابطه دارم آخرین بار چهارشنبه رفتم معاینه گفتن نه هنوز باز نشدی ولی رحمت خیلی نرمه ی کم ب خودت تکون بدی فعالیت کنی سریع باز میشی . دیگ از فردا شروع کنم توکل ب خدا 😝😝

دختر منم قصد اومدن ندارع انگار😂🫩

کوه بالا برو که کیسه ابت پاره بشه آمپول فشار بزنن منم دردام شروع نمیشد😅

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۵ ماهگی
مامان ماهان دایان مامان ماهان دایان ۸ ماهگی