بنظرتون اسم رضا خوبه ؟

۱۷ پاسخ

نه سلیقه من نیست

اره عزیزم خیلی قشنگه مهم نظر خودت من هم اسم پسرم گذاشتم امیررضا رضا رو خودم دوست داشتم امیر رو هم همسرم گفت

شوهرم گیر داده باید رضا باشه اگر پسر بود منم دوست دارم حداقل ترکیبی باشه مثل امیر رضا میگه نه طولانی میشه اسمش بعدا ممکنه بخاد مهاجرت کنه سختش میشه 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

خیلی قشنگیه مهم دل خودته

حمیدرضا

سلیقه من نیستش
اسم های ایرانی اصیل رو ترجیح میدم 😊

نه این همه اسم قشنگ هست چرا اسم عربی؟؟؟

هر اسمی که خودت داری بزار رضا اسم امامی هست خیلی هم قشنگه منم محمد میخوام بزارم

علیرضا خیلی قشنگه

من خودم خیلی اسم امیر رضا رو دوست دارم ولی میگه نه چون یکی تو اقوام هست که اسمش اینه و زیاد خوشش نمیاد از اون آدم 😐😐😐😐

خیلی قشنگه
من نیت کردم انشاءالله اگه دوقلوهام پسر باشن اسمشون و بذارم امیرحسین و امیررضا🥰🥰🥰
البته که اول سالم باشن جنسیتش برام فرقی نمیکنه

نه😐. اسامی قشنگ تری هست

قشنگه ولی امروزی تر انتخاب کنی قشنگ تره

مهم نظر خودته سلیقه خودته قشنگه

امیر رضا قشنگه

محمد رضا علیرضا اینا قشنگ ترن

ترکیب باشه قشنگتره مثل امیررضا

سوال های مرتبط

مامان محمد آریوس مامان محمد آریوس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان رونیکا🧸🪐 مامان رونیکا🧸🪐 ۶ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراز جون مامان آراز جون روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری