بنظرتون اسم سبحان خوبه برا بچه؟؟

۹ پاسخ

قشنگه ولی قدیمیه البته من نظر شخصی گفتم گلم

خیلی قشنگه عزیزم

بهتر از این اسم های جدیده

ب نظرم تو اسمای مذهبی سبحان و مبین و یاسین قشنگن.

خانما من میخام آراز بزارم قشنگع؟؟

من که از اولش اسم سبحان خیلی به دلم نشست و آرامش خاصی داره.. معنی خیلی زیبایی هم داره که میشه پاک و منزه و دلم میخواد بذارم سبحان..

سبحان..سهیل سپهر
جدید سورِنا

اره خیلی قشنگع مخصوصن محمد سبحان صداش کنی😍

عزیزان به نظرتون اسم نویان برای پسرمون خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری