خدا دخترتونو حفظ کنه. من تا ابد هر دختر بچه ای ببینم گریم میگیره .حتی الان که میدونم بچم پسره باز دلم میره برا لباسا دخترونه میخام بخرم ولی یهو ناراحت میشم یادم میاد دیگه دخترونه بدردم نمیخوره
کلی وسیله و لباس دخترونه داشتم همه رو با گریه جم کردم چند روز گریه میکردم الان حالم بهتره ولی ته دلم غم هس خدا رو شکر بچم سالمه شاید پسر داشتن هم قشنگیایی داشته باشه من بعد بفهمم
بله دختر داشتن خیلی خوبه منو همسرم آرزو داشتیم دختر دار بشیم ولی خدا خواست پسر داشته باشیم ،شکر خدا ولی دیگه تا ابد حسرت دختر میمونه به دلمون چون این بچه اولین و اخرین بچه س
ولی اول سلامتی مهم تره خدا قهر نکنه باهام یه وقت
مبارک باشه انشالا سالم به دنیا بیاد واقعا حس قشنگیه دختر داشتن ایشالا خدا به منم نگاهی بکنه دختر دار بشم
تبریک میگم عزیزم
علائمت چی بود؟؟
حالت تهوع داشتی؟؟
مبارکت باشه گلم
چقد عکستون وخودتون قشنگین😍❤️
مبارک باشه ایشالا خدا قسمت منم بکنه لباست چقدر قشنگیه یک از لباست میفرستی اگه دیدم بخرم ممنون میشم😊😊😊😊🩷🩷
تبریک میگم بهت عزیزم به سلامتی بدنیاش بیاری
آخی عزیزم برای منم دختره
دختر دار شدن بهترین حس دنیاس🎀
مبارکت باشه عزیزم
چراشکم من تو ۱۶هفته از اینا خیلی کوچیک تره حتی خودمم قبلا شکم داشتم از شکم خودم فقط یذره بزرگ تر شده🥺🥺
مبارکه عزیزم خدا حفظش کنه دعاکن انشاالله نی نی منم سالم باشه بچه اولمه منم دختر دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.