منم مثل توام نه ویاری و نه غذایی هوس میکنم نه حالت تهوع ای ما بنده خاص خداییم
تو بنده نظر کرده خدایی مث ما نیستی دهنمون سرویسه
منم از اول نداشتم بعضی وقتایادم میره باردارم😂😂
خوش به سعادتت😪❤️
بجز شکر خدا کار دیگه ای نکن🤣
شما برگزیده اید خدا دوست داره من هنوز تهوع دارم چیزی نمیتونم بخورم 😭
منم همینجور
دیگه الان که نبایدداشته باشی که
بدن با بدن فرق میکنه اصلا ربطی ندارد چون حالت تهوع نداری بچه مشگلی داره شما الان ۱۴ هفتهای ان تی هم ک رفتی مشگلی بود دکتر میگفت خداروشکر بارداری بی دردسری داری
عزیزم توبنده ی برگزیده ی خدایی لذتشوببر....من تهوع واستفراغ ومعده دردشدیدروزی هزارباربه حالت مرگ میفتم ولی همش فدای یه تارموی نی نیم
منم ندارم عزیزم فقط بعضی صبحا هنوز بالا میارم اونم بخاطر قرص تیروئیدمه ک ناشتا میخورم
شما س ماه اولو گذروندی اون دوران تموم شده این فکرارو نکن توروخدا😩
منم این طوری ام یهو شک میکنم باردارم یا یادم میره 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.