۱۲ پاسخ

منم مثل توام نه ویاری و نه غذایی هوس میکنم نه حالت تهوع ای ما بنده خاص خداییم

تو بنده نظر کرده خدایی مث ما نیستی دهنمون سرویسه

منم از اول نداشتم بعضی وقتایادم میره باردارم😂😂

خوش به سعادتت😪❤️

بجز شکر خدا کار دیگه ای نکن🤣

شما برگزیده اید خدا دوست داره من هنوز تهوع دارم چیزی نمیتونم بخورم 😭

منم همینجور

دیگه الان که نبایدداشته باشی که

بدن با بدن فرق میکنه اصلا ربطی ندارد چون حالت تهوع نداری بچه مشگلی داره شما الان ۱۴ هفته‌ای ان تی هم ک رفتی مشگلی بود دکتر می‌گفت خداروشکر بارداری بی دردسری داری

عزیزم توبنده ی برگزیده ی خدایی لذتشوببر....من تهوع واستفراغ ومعده دردشدیدروزی هزارباربه حالت مرگ میفتم ولی همش فدای یه تارموی نی نیم

منم ندارم عزیزم فقط بعضی صبحا هنوز بالا میارم اونم بخاطر قرص تیروئیدمه ک ناشتا میخورم
شما س ماه اولو گذروندی اون دوران تموم شده این فکرارو نکن توروخدا😩

منم این طوری ام یهو شک میکنم باردارم یا یادم می‌ره 😂😂

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری