۲۱ پاسخ

تواین اوضاع هیچکس توقع عیدی نداره

۵۷تومن.

خودم فقط ۳ تومن از بابام گرفتم

۲۰۰😑😂

۰ تومن 😂😂

۲۰۰ هزارتومن مادرشوهر داد موندم چجور خرج کنم🤧🤧🤧

شوهرم داد
پدر شوهرمم۱۰۰تومن😂😂

۲۰۰ هزار تومن
خخخخخخ

هیچی
۱۷۰۰ عیدی دادیم تا حالا😂

۳۰ تومن

ی تومن شوهرم داده و تمام

پونزده تومن

پنج پدر شوهر
یه سرخ کن بدون روغن بابام
یه سکه پارسیان مادر شوهرم
شوهرمم که خرید های عید رو عیدی حساب کرده

فعلا هیچی نه بابام عیدی داده نه همسرم
فقط بچه ها باهم دیروز هشتصد عیدی گرفتن

مگه ب مام باید عیدی بدم😆

فعلا ۳میلیون

ی تومن.

هیچی من فقط پسرم عیدی میگیره اونم شانسی مثلا عمو عمه آقاجون کسی رو تو عید ببینیم نبینیمم هیچی

۴ تومن

هیچی

من که فقط از شوهر عیدی میگیرم

سوال های مرتبط