منم برا سونو ۳۲ هفته ک رفتم پرسیدم گف بهترین زمانش آنومالیه الان خیلی بزرگ شده آب دورش کمه و اینکه گف ضرر داره میخای چیکار
سونو سه بعدی واسه چی میخوای بری؟
من از دکتر پرسیدم گفت 30 هفته میری سونو وزن میتونی بدی ولی ضرر داره انجام ندی بهتره ترسیدم گفتم ولش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.