۴ پاسخ

همه نبض دارن من حس نمیکنم چرا؟

والا من فهمیدم اون ربط به گردش خون داره حتی مردها و غیرباردارا هم نبض میزنه براشون 😅

منم گاهی حس میکنم

ارهههههه دیگهههههه🥹😍

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان عدس مامان عدس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی