اره من کمر درد پریودی دارم. دکترم گفت هروقت کمر درد نداشتی یعنی داری خوب میشی.
من باشیاف خیلی نفخ میشدم. وقتی دکترم قط کرد نفخمم رفت
اره گلم با استراحت و شیاف برطرف میشه این درد ها رو منم داشتم
دلپیچه میگیرم اونم بخاطر نفخ زیاد روده هام ولی دلدرد پریودی ندارم حقیقتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.