۶ پاسخ

سلام عزیزم
شربت مترونیدارول

سویق سنجد عالیه

اگرررر خیلییی شدید باشه و‌ میبینی نمیتونی جلوشو بگیری یه دونه کپسول یوموگی تو آب حل کن بده بخوره

ساشه کیدی لاکت ۴تا بگیر هر ۵ساعت دستورش رکش نوسته

زینک و کپسول یوموگی

نئوزینک

سوال های مرتبط

مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان فسقل جون🧒🍭🖇 مامان فسقل جون🧒🍭🖇 ۳ سالگی