۵ پاسخ

به سلامتی و مبارکی

سلام لطفا میشه توضیح بدی چطوری بود؟منم سزارین هستم میترسم

درد دادی؟؟املت چقد طول کشید؟؟کلا مراحلشو میگی و زمانشو؟سوند و بیحسی درد داشت؟

قدمش مبارکه

مبارکه🥰

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی