سلام خانما نی نی منم بدنیا اومد
امروز صبح سزارین شدم 🥰🥰

۷ پاسخ

مبارک باشه عزیزم😍😍😍😍

برام دعاکن برای منم به خیر بگذره 🥺
قدم نو رسیدت مبارک به سلامتی و دل خوش

بسلامتی ایشالله عزیزم
منم میخام برم سز ولی میترسم
شما الان حالتون چطوره درد ندارین سوزش
میتونین راحت تکون بخورین

خوشبحالت استرست تموم شد من پنجشنبه باید سز بشم مردم از استرس

بسلامتی عزیزم مبارک باشه
خسته نباشی سبک شدی دیگه بلاخره استرسای بارداری تموم شدی

سلامتی.اوضاع خودت چطوره خیلی سخته سزارین؟

به سلامتی ،

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی