خانما انقباض چجوریه؟
من شکمم سفته ولی درد ندارم

۴ پاسخ

نفخه یا عرضی وایساده

منم همینطور بود درد نداشتم رفتم بیمارستان واسه عفونت ادراری تازه فهمیدن انقباض بستری شدم فوری 🥲

مث درد پریودی از ۷ ماهگی ماه دردا شروع میشه ولی زمانی انقباصیه ک رحم باز میشه که درد منظم باشه ینی مثلا بشه ساعتی یبار بعد بشه ۵ دقیقه ای یبار

شاید نی نی باشه

سوال های مرتبط

مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری