خانما تو دوران شیردهی با چه روشی جلوگیری میکنید🥹

۴ پاسخ

بهترين روش به نظرم كاندومه

من ک طبیعی 🙂

من از دکترم پرسیدم گف تا ۶ ماه بهترین روش کاندومه. بعد ۶ ماه یا قرص یا آی یو دی بهترینه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣🐤 مامان جوجه 🐣🐤 ۱۰ ماهگی