۳ پاسخ

اصلا بعد از زايمان نبايد اب يخ بخورين. همه به من گفتن ولي گوش نكردم مردم از معده درد

من به امید اینکه بعد زایمان معده درد ندارم دارم زندگی میکنم که😭

بعد از زایمانم معده درد هست ای خدا😕😕
من امیدوارم زایمان کنم معدم خوب بشه

سوال های مرتبط