دگ از دردای زاییدن بدتره ؟ 😕😕😕😕مسخره خودتون کردین شماها هم
لوبریکانت استفاده کن دوسه بار اول
من سزرارین بودم ولی واقعاا درد زیادی داشت هنوزم بعد گذشت دوماه همینجوره.
طبیعی بودی
حالا من میترسم بعد بدنیا زایمان دیگه براملذتی نداشته باشه😭میترسمخوب ندوزن گشاد مونده باشه😭بشم یه شکم گنده غار😐🫠
من ۷۰ روزه از ترسش هنوز نتونستم طبیعی ام بودم تو حالا خیلی مونده
حالا اجازه بده بخیه هات خوب بشه تا ب رابطه برسه
عزیزم بخیت سرش باز نشده یا مث اوله
سوزش هم داری
با یکم درد
توهم نمیتونی ادرارتو نگه داری تا دسشویی میره
منم میترسیدم ولی خب درد داشت نه در حد شب زفاف 🤣🤣🤣
من که نمیدونم واسه کدومش استرس بگیرم
واسه دردش
یا ترس دروازه شدنش
برامن دردناک بود تاچندوقت فک میکردم دوختن کلا ولی کم کم جاش بازشد ومثل قبل شد😂😂
من طبیعی یودم درد داشت ولی نه مثل درد اولین رابطه..کمتر بود دردش
من طبیعی بودم بعد دوماه و ده روز اصلا درد نداشتم ولی قبلی بعد چهل روزه بود خیلی درد داشت
من سزارین بودم اصلا درد نداشت
نه اصلادرد نداشت
وای چقدر توو منی🤣🤣
منممم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.