۲۰ پاسخ

من یواشکی دندون و نیشگون گرفتم یه بار 😑😑😑😑 هعی بچم هل میداد و میزد

به بچم میگه تو ام بزنش تا حالیش بشه دیگه الکی نزندت
بچه اخم و اینا می‌فهمه
پسر جاریم چند ماه از پسرم کوچیکم . بزرگتره هربار بخواد الکی بچمو اذیت کنه با اخم نگاش کنم می‌ترسه البته پسرمم خودش میزندش

والا پسر من اگه بچه ای رو بخواد بزنه خودن جلوش رو میگیرم بهش میگم ما کسی رو نمیزنیم نی نی رو ناز میکنیم باهاش بازی میکنیم اطرافیانمم همین رفتارو دارن.ولی اگه کسی باشه جلو بچه رو نگیره مجبورا خودم باید حواسم باشه بچم اسیب نبینه جلو زدنش رو بگیرم.اخه فعلا خیلیی کوچولوان به اون بچه ام نمیشه چیزی گفت نمیفهمه ک

باهاش رفت و آمد نمیکنم چون مامانش بیشعوره....

قشنگ بچه شو‌دعوا میکنم چون مادرش نفهمه

باهاش رفت اومد نمیکنم همین بچه یک ونیم ساله اخم واینا حالیش نمیشه زیاد

راستش بگم بچه من کوچیک بود بچه دختر خالم میزدتش دختر خالم گفت بگو خب بچت دفاع کنه لوسه چقدر … من دعوا کردم باهاش آنقدر بهش تیکه انداختم و پارش کردم آدم گنده گریه اش گرفت همه گفتن بسه گفتم خب دفاع کنه از خودش 🤣🤣دو سال هم قهر بودم

اجازه نمیدم جلوش و میگیرم و تذکر میدم به مادرش میگم و اگه جلوش و نگیره از اون جمع میرم

واقعا بعضی از مادرا عین خیالشون نیس
اوووف من تحمل نمیکنم سریع دعوامیکنم بااون بچه ک مادرش حالش جابیاد

بگو بچه من کتک زدن بلد نیست که دفاع کنه اما اگه دلت بخواد میتونم بچه تورو ادبش کنم ،، تاحالش بیاد سرجاش🤭

بغلش کن ببر بگو عزیزم نینی یاد نگرفته بازی کنه یادش ندادن زدن خوب نیس ،ببر خودت سرگرمش کن،به مامانشم بگو اگه جلوی بچه اشو نگیره خودت مجبوری به خاطر بچه ات بهش تذکر بدی دلگیر نشه بعدا

من یکبار دیدم پسرعمو همسرم از دست بچم اسباب بازی می‌کشه و بهش اسباب بازی نمی‌دن، رفتن بچمو بغل کردم آوردم و یه چند تا اسباب بازی از کیفش آوردم و سعی کردم سرگرمش کنم، بعد مهدی یار بهونه کرد که بره اتاق من نذاشتم، عمه همسرم گفت چرا نمیذاری؟!، گفتم بچه ها نمیذارن اسباب بازی دست بگیره، بعدش اون خودش بچه ها رو صدا زد و ارشادشون کرد
بعد دیدم که بچمو جلوی جمع میبرم توی اتاق درم بستن که من نشنوم و باز صدا اومد که اسباب بازی رو پسرعمو همسرم که ۱/۵ سال از پسرم بزرگتره باز ازش میگیره
رفتم بچمو برداشتم به همسرم هم گفتم بریم و اومدیم خونه

بچه جاری من یک ماه از پسرم کوچیکتره گاهی وقتا بچه اون پسر من و میزنه گاهی وقتام پسر من اون و میزنه کاری نداریم فقط میگیم نزن ناز کن بوس کن چون هر دو کوچیکن نمیفهمن

بله عصبی میشم اصلا نمیزارم پسرم بچه ای رو بزنه بچه ایم بخاد بزنه از پسرم دفاع میکنم اگ مادرش همچین حرفی بزنه خب ناراحت میشم بچه نمیفهمه مادرش که میفهمه

بچه نميفهمه اجازه زدن نده هي تذكر بده

یکی میژنم دهن اون بچه

یواشکی بیشگونش میگیرم 🤣🤣
ولی انقدر به اون بچه اخم میکنم تا جرعت نکنه نزدیک بچم بیاد

اول دعوا بعد هم قطع رابطه

من دخترم گاهی ازین بازیا میکنه که مثلا یهو دست بچه بکشه.یا هول بده.البته فکر میکنه بازی از قصد نیست.ولی بازم جلوشو میگیرم.تذکر میدم.میرم بینشون رفتار درست نشون میدم. بچتو خودت باید تربیت کنی که بقیه مجبور نباشن تربیت کنن.
حالا چرا سکوت میکنی؟ مامانش داره از بچش دفاع میکنه.وقتی مامانش حرف نمیزنه.خودت برو جلو.دعوا نیوفت.ولی دست بچشو اروم بگیر بگو حق نداری بزنی

جلو مامانش بچتو بغل کن بگو مامان نی نی اخموعه ولش کن تو نی نیارو دوس داری مهربونی نرو میزنتت

سوال های مرتبط

مامان آرشام 👶 مامان آرشام 👶 ۱ سالگی