شیرخشک مای بی بی شیر خشک

تصویر
۱۰ پاسخ

تو یک اتاق پنج خانواده؟؟؟چند نفرید؟؟بابا برو خونه خودت

پاشو برو سر خونه زندگیت بابا از این وضع بهتره که

پاشو برو سرخونه زندگیت به این باور برس که گرنگهدارمن آن است که من میدانم شیشه را دربغل سنگ نگه میدارد قشمتت هرچی باشه همون میشه هفت سوراخم،قایم بشی روستا هاهم میزنه اصلا نگو اونجا امن روان وروح بچت مهم تره خدا گفته باید درک کنیم مرگ ازرگ گردن به ما نزدیک تره خب پس شاید اصلا باجنگ نمردیم ولی زودرفتیم شایدم صد سال زنده بودیم خب پس نترس ازهیچی برو خونت زندگیت کن راحت من ازخونم تکون نخوردم درسته شهرستان ولی خب شهرستان هم میزنه وزده هرچی قسمتم باشه اون میشه والا من تحمل پدرمادرخودم ندارم بیشترازیه روز بابچه هام چون واقعا به مشکل میخوریم چه برسه پنج خانواده چه خبر

منم رفتم خیلی اذیت شدم با اینکه اوضاع اصفهان خیلی داغون شده اما اصلا اعصابم نمیکشید ،بیخیال برگرد خونه خودت ،خدا پناهت باشه
این وضعیت به جز اعصاب خوردی و آسیب به خودت و بچه ات چیزی نداره والا از جنگ بدتره
پسرم ازبس با بچه ها برادرشوهرم بحث کرد اونا بزرگترن زور میگفتن عصبی شده همش جیغ میزنه

منم امشب بابام ب بچم گفت گوه برو اونور میخوام بعد۱۳ برگردم دیگ هرچی شد ازینجا بهتره

سنشه دیگه تو این سن بچه ها کنجکاون

وا طبیعیه به نظرم بچه این سنی اصن تربیت شدنی نیست
داره اژرافشو کشف میکنی بعد سه سال تربیت شروع میشه

ادم‌ تیر بخوره بهتره با پنج تاخانواده فضول یجا باشه

مگه آدم مجبوره این وضعیتو تحمل کنه ،برگرد خونه

خدا صبر بده بهت واقعا

سوال های مرتبط

مامان نیاراد مامان نیاراد ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان امیرعلی دلارام مامان امیرعلی دلارام ۱ سالگی
مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیستم بارداری