#پوشک#شیرخشک#مای بی بی#شیر شب #

تصویر
۴ پاسخ

شنیون و میکاپ جای خوب برو کاربلد باشه خیلی تغییر می‌کنی یه شبه دیگه

مو و رنگ جای خودش و شینیون و میکاپ رو حتما برو سالن برات انجام بدن خیلی عوض میشی

لباس حتما کرایه کن یا دست دو بخر من قبلن ک میشد میدوختم یا میخریدم ولی الان واقعا نمی ارزه کم کم باید ۲۰تومن خرج کنی تا یه چیز متوسط بخری بعدشم ک ادم نمیپوشه همون یه بار میشه

شنیون و میکاپ حتما برو سالن

سوال های مرتبط

مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی