جدیدا اینجوری شده یا از قبل همین رفتار رو داشت؟
بهش میگن فرافکنی، بعنی همسرت یک مشکل بزرگ داره به ایم عدم کنترل خشم و اخلاق بد، نمیخواد مسئولیت رفتارش رو بپذیره و رفتارش رو گردن شما میندازه تا از مسئولیتش شونه خالی کنه. هیچکدوم از رفتارای ایشون تقصیر شما نیست، تقصیر خودشه که نامحترمه، وگرنه برو با یک آدم آروم همین حرفارو بزن و میبینی چقدر آروم جوابت رو میده. نذار تو دلت تو مقصر بشی، تقصیر خودشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.