پوشک بچه شیرخشک مای بی بی اسهال

تصویر
۲ پاسخ

جدیدا اینجوری شده یا از قبل همین رفتار رو داشت؟

بهش میگن فرافکنی، بعنی همسرت یک مشکل بزرگ داره به ایم عدم کنترل خشم و اخلاق بد، نمیخواد مسئولیت رفتارش رو بپذیره و رفتارش رو گردن شما میندازه تا از مسئولیتش شونه خالی کنه. هیچکدوم از رفتارای ایشون تقصیر شما نیست، تقصیر خودشه که نامحترمه، وگرنه برو با یک آدم آروم همین حرفارو بزن و میبینی چقدر آروم جوابت رو میده. نذار تو دلت تو مقصر بشی، تقصیر خودشه.

سوال های مرتبط

مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی
مامان نیاراد مامان نیاراد ۱ سالگی