پوشک شیرخشک اسهال بچه مای بی بی‌

تصویر
۳ پاسخ

من وضع مالیم اصلا خوب نیست حتی سیب زمینی نداریم،😭 خوش بحالت که غذای بیرون میخوری کاش ما حداقل فقط سیلچب زمینی داشتیم بچم گریه می‌کنه هیچی نمیتونم براش بخرم شوهرم فشارخون داره

خب اون رژیمه تو چیکار داری تو بگیر بخور

خب برو تنها بیرون بخور 🤪😜🤓

سوال های مرتبط

مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان نیاراد مامان نیاراد ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی