۱۶ پاسخ

یکم میدم بهش خیلیم مقویه

نه بابا امروز بهش تیلیت آب ماهیچه و قلم دادم همش میترسم اسهال بگیره

ن بنظر من زیادی چربه برای این سن

آره من از ۹ ماهگی دادم ولی بدون چربی😬
خیلیم دوس داره

اگر داشته باشیم حتمااااا میدم هم مقوی هم دوست داره فقط چربیش رو یکم میگیرم واسش گوشتش ام له میکنم تو ابگوشتش

منکه همه چی بهش

آره من همیشه میدم

اتفاقا پر از خاصیته ولی زیاده روی نباید کرد

بیشتر گوشتش رو بده به نظرم آبش ممکنه اسهال کنه چون چربیش زیاده

من ندادم تا حالا

آره.

بله هر مقدار ک بخوره

از وقتی غذاخورشده دادمش هروقت غذامون کله پاچه بوده

اره دادم بش

ندادم تابحال

آره اتفاقا امروز خورد

سوال های مرتبط

مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی