هیچوقت نزار مردت بفهمه ک وابستش هستی اونحوری،پررو میشه قشنگم
حالا من هرجا همسرم نباشه خیلی بیشتر خوش میگذره😀
حالا من از شوهرم فراریم
اره شما زیادی وابسته ای
منم بدون همسرم حتی خونه مادرمم نرفتم تاخالا ولی هیچوقت جوری رفتارنکردم ک فک کنه نباشه من هیچیم وازپس خودم برنمیام
خوشبحالتون انقدر وابسته اید منم دوستم اینجوریه
من باشم میرم منم دقیقا دوست دارم همیشه باهم باشیم چون باهاش باشم همیشه بهم خوش میگذره و البته همسرمم همینطوره ولی گاهی سفرکاری داره شریکاش همراهنش زنای اونام پایه نیستن دیگه منم همیشه نمیتونم برم هر چند چند باری هم رفتم ولی حتما الان باهاش برو😉سعی هم نکن بهش بیخیال باشه آدم عاشق و وابسته شوهرش نباشه برا کی باشه؟
منم خیلیی وابسته شوهرمم
جدیدا یاد گرفته سواستفاده میکنه از اخلاقم
من برعکس شمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.