مامانا ویتامین آ د رو چطور ب بچه هاتون میدین؟

۵ پاسخ

طعم دار بگیر من ساده میدادم یا میداد بیرون یا می‌پرید گلوش با طعم موز گرفتم راحت میخوره

من بلافاصله بعد دادنش بهش شیر میدم ، قطره آد بهداشت خیلی غلیظه از داروخانه یکی گرفتم اون غلظتش بهتر بود بعدش لازم نیست شیر بدم

من همین جوری میدم میخوره 😕

من روزی سه بار ۸ قطره میدم طعم دار گرفتم خیلی دوست دارا

من ۱ سیسی رو با ۲ سیسی اب جوشیده ی سرد قاطی میکنم میدم با قطره چکون.
چون خیلی سفته خالی نمیتونه بخوره قورت بده شیرینه به سرفه میوفته

سوال های مرتبط