طعم دار بگیر من ساده میدادم یا میداد بیرون یا میپرید گلوش با طعم موز گرفتم راحت میخوره
من بلافاصله بعد دادنش بهش شیر میدم ، قطره آد بهداشت خیلی غلیظه از داروخانه یکی گرفتم اون غلظتش بهتر بود بعدش لازم نیست شیر بدم
من همین جوری میدم میخوره 😕
من روزی سه بار ۸ قطره میدم طعم دار گرفتم خیلی دوست دارا
من ۱ سیسی رو با ۲ سیسی اب جوشیده ی سرد قاطی میکنم میدم با قطره چکون.
چون خیلی سفته خالی نمیتونه بخوره قورت بده شیرینه به سرفه میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.