۱۲ پاسخ

من میخونم ،تازه مامانمم پیشم نیست
واقعا سختههههه ولی حال میده

من عمرا اگه بتونم، عمرااااا

میسپردمش به مامانم 🫠 شبا هم ک با شوهرم بود

وای ار منم موندم البت تنبلی از خودمه

اصلا نمیزاره اسم درس میاد زودتر از من پا میشه میره سمت میز میذارم یکم با خودکار و کاغذ بازی کنه ولی اخر سر من خسته میشم دیگه نمیخونم

8 ماهگی یارا کنکور دادم 😂
سخت که نبود چون اونموقع خیلی کوچولو بود ولی فکر نکنم دیگه بتونم بخونم

من شب بچمو زود میخابوندم دو سه ساعتی میخوندم

من نتونستم رو پايان نامه ارشدم كار كنم گذاشتم كنار فعلا
البته من دوقلو دارم و فك كنم حالا حالا ها نتونم

من درس نمیخونم اما دورکارم و کار میکنم ، شب ها که پسرم میخوابه من شروع میکنم ساعت ۹ به بعد
و عصر ها که باباش میاد میسپارم به باباش و من میرم سراغ کارم تا تایم شامش

وای خدا خیلی عقب افتادم

من میخونم به سختی
زیاد تمرکز ندارم

منم نمیتونم
از وقتی دنیا اومد گذاشتم کنار گفتم از شش ماه دیگه شروع کنم
البته ۲ ترم بیشتر نبود ولی خب نمیتونستم بخونم

سوال های مرتبط

مامان زینب جون😍👶🏻 مامان زینب جون😍👶🏻 ۲ سالگی